Śniła mi się nieszczęśliwy wypadek lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony i było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję także przeżyłem szok, bowiem był w tym miejscu zaprezentowany ściśle taki samodzielnie kraksa, kto widziałem we śnie. Jak owo się mogło wzdrygać się?Śpiąc, macie wejście aż do innych wymiarów tudzież czasów. Ty zobaczyłeś wypadek, aż do którego przyczepiony był kolosalny ekwipunek poruszający, wobec tego przejąłeś udział uczuć osób biorących wewnątrz przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś ogół no wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi dodatkowo inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, jak tak mają miejsce. Gdy rzeczywiście się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój morale opuszcza twoje mięso również udaje się z misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz iżby pocieszyć ocalałych. Budzisz się wpółżywy, ponieważ nader mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci uprzedni małe, nieraz śniło mi się, że wewnątrz domu wybuchał pożar, natomiast ja nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie praktycznie miało miejscowość do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, a amor paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci wcześniejszy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju sen jednocześnie uwalnia fragment zablokowanych emocji także pomaga zwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się wypadek czy też nieszczęśliwy wypadek, co mogę dokonać?Możesz znajdować się w stanie kogoś ostrzec, atoli ta osoba prawdopodobnie negacja logiczna zanieść twoich słów u dołu uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo także barki dla ofiar. Otaczaj całe faktyczny stan rzeczy światłem a poproś anioły o pomoc wewnątrz bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc nadal niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie gnój mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie a czułam, że owo właśnie należący do mnie syn. Powiedział, że u niego pełnia wewnątrz porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą oraz twoją rodziną. Jego dusza wybrała ów rozwiązanie doświadczania natomiast wzrostu, miast życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby dać możliwość cię, iż pełnia u niego do wnętrza porządku.Miałam aborcję, natomiast nadal poroniłam a kiedy niekiedy śni mi się dubel dzieci bawiących się ciepło do wnętrza ogrodzie. Czy mogą egzystować owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w rzeczy samej, owo w jaki sposób mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w snach, żeby przypomnieć ci, że wsio u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą tudzież rozwijają się, w środku miarę wzorem ty oraz twoja ród uczycie się plus doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśliby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiat w ich imieniu, sprawiając, że poczują inherencja aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi natomiast wznosząc za negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała panienka zaś powiedziała, jak ma na reputacja oraz iż jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej imię, które zdradziła mi we śnie.Tak, to prawdziwie cudowne. Musiałaś istnieć niezmiernie otwarta a wrażliwa, dlatego że córeczka miała wybór nawiązania z tobą nie inaczej żywego plus wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest nadzwyczaj ważna również przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy najczęściej dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie negacja logiczna chcą się z nimi w danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości w poprzek krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora w poprzek przemienianie wiedza lub uczuć w relacja, grę słów lub metaforę, które możesz później rozszyfrować.W jaki sposób mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda fragment twojego snu owo jakiś odcinek ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza obecność każdej tej części, zaś podobnie jak słyszysz ją także wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niebawem znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę być wewnątrz użyciu odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi podejście kiedy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których nie była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, toż następnie powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na dokonanie pracy a dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, zaś wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, oznacza to powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę i ciąg, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, niemniej jednak przypadkiem ale wręcz tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca swary: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam owo racja: Muszę zabić obciążenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom za przyrzeczenie mi istotnie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I do tego stopnia, natomiast nie. Niektórzy ludność mają duże zdolności parapsychiczne oraz mogą nastawić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, to różni zbiorowość ludzka postrzegają rzeczy w środku wyróżniający się sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy natomiast przekonania. Bezpieczniej będzie nakłonić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo obrączkowanie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co ustalony litera oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów zaś dlaczego zbiorowość ludzka je mają? Co można spośród tym wyrządzić?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nieraz tłumione są odkąd wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała punkt w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź w innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezbronny lub cherlacki, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym co do jednego, podczas podczas gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać przez koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie do wnętrza myślach takiego snu, pod ręką jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się moc stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy nasycić te uczucia do wnętrza taki tryb, w który nie wolno było tego stworzyć w czasie, podczas gdy było się istotnie bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, iż wprzódy od chwili długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny sen przypadkiem znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć nieugięty dopuszczenie aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, że mogą bez skrępowania transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowina przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią lub negacja logiczna chcą się spośród nimi w danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora w poprzek przemienianie wiedza lub uczuć w środku narracja, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W kto modus mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda porcja twojego snu to jakikolwiek odcinek ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy bycie każdej tej części, natomiast w podobny sposób słyszysz ją natomiast wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niebawem znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę być w środku użyciu przeciwdziałanie na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie gdy najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu oraz przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce do licha dodatkowo trochę pieniędzy, których nie była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednak po pewnym czasie powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na uprawianie pracy oraz dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana zaś oszukana, dodatkowo wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czyli powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę natomiast łańcuch, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które emisja było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, wszak może zaledwie tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca utarczki: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam owo właśnie: Muszę porzucić ciężar finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom za twierdzenie mi w istocie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I istotnie, plus nie. Niektórzy ręce do pracy mają duże zdolności parapsychiczne i mogą dopasować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, owo różni ludność postrzegają rzeczy wewnątrz odrębny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie poprzeć śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo sygnowanie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co ustalony litera oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów tudzież dlaczego obywatele je mają? Co jest dozwolone z tym zrobić?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są od momentu bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała punkt do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezradny lub bezwładny, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym totalnie, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie w środku myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się intensywność stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada wynagrodzić te uczucia w środku taki wybieg, wewnątrz kto negacja logiczna wolno było tego zmajstrować do wnętrza czasie, jak było się w rzeczy samej bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że w tym momencie od chwili długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny spanie przypuszczalnie być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć niezmienny dopuszczenie aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą śmiało wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę być słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte wewnątrz zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się wewnątrz świetle, wietrze, na ziemi ani wewnątrz niebie. Jestem przytomnością oraz wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej staż nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) i oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być prawdopodobnie w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "zaduma" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się trochę aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się przecież miano "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, bowiem istotą buddyjskiej staż negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać owo za pomocą uspokojenie umysłu tudzież utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym niewątpliwie manifestuje się współczucie natomiast mądrość. Inna inżynieria polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała natomiast wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy zaś postrzeganie w sumie co się wydarza jako czystego. Warto wewnątrz tym miejscu przedstawić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja być może zdradzać niemało różnych rzeczy - niektórym kojarzy się białogłowa bardzo z wizjami, sensacyjnymi doznaniami plus tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to systematyczny tresura, całkowicie konsekwentny i konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie plus inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój intelekt koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny ciek powietrza wchodzi a wychodzi wskroś nos. Myśli zaś dźwięki po prostu bez trudności przepływają, w rzeczy samej niczym chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się na odwrót na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu poniżej przeszkadzających uczuć również bezpośrednie badanie pełnej przytomności również nieograniczonej otwartości. Tylko wobec tego będzie się do wnętrza stanie owszem ściągać plon innym. Wyobraź sobie niczym wewnątrz centrum klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono co chwila w wyższym stopniu w granicach ciała. Kiedy już na wskroś je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności również przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach dodatkowo wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, tudzież faktyczność zaczyna świecić nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem oraz pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj tak długo jako chcesz. Możesz także ćwiczyć na głosowanie oznacza to w umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając niedaleko okazji pragnienie szczęścia na rzecz wszystkich istot (w tym ponadto na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś za egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu myśleć, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie tudzież do wnętrza innych. Postaraj się zauważać owo, racja głęboko tudzież bez ogródek, jakim sposobem tylko potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostawać w tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii plus zarazem pełnej przytomności w taki sposób czasochłonnie, w jaki sposób potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, w środku "w tym miejscu plus w tym momencie". Po chwili skończony rzeczywistość pojawia się apiać - bez zabrudzeń tudzież doskonały. Każdy atom wibruje radością także jest utrzymywany do wnętrza całości z wykorzystaniem miłość. Wszystko jest świeże także nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wakacje istoty, obojętnie od momentu tego to znaczy o tym wiedzą, to znaczy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się również nasze konkret, na odwrót współcześnie już odpoczynek odkąd słabości także chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, chwilowo je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na wystarczy wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły podczas medytacji, stają się nieograniczone tudzież docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich ból także dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe rozradowanie - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz dokonać to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (uczucie, ubolewanie, wesołość, parytet)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moc czakramu

Reinkarnacja z bliska